Haut sin ech eppes Witzeges, awer och Onheemleches vun enger Frendin gewuer gin:
En Docter dee mech virun baal 10 Joer operéiert huet (ech nennen hei keen Numm) lauschter gäeren während enger Operatioun "Ramstein"!!!!!!!

En Mensch deen, wéi ech, d'Musik an virun allem d'Texter vun Ramstein kennt, kann sech bei deem Gedanken schon e puer Froen stellen ... well ech mech wierklech een mat engem Skalpell u mech eru loossen dee währendeems sou Saachen wéi :

"Ich würde gern etwas zerstören
Doch es darf nicht mir gehören
Ich will ein guter Junge sein
Doch das Verlangen holt mich ein
Ich muss zerstören
Doch es darf nicht mir gehören"

"Jetzt hast du Angst und ich bin soweit
mein krankes Dasein nach Erlösung schreit
dein weißes Fleisch wird mein Schafott
in meinem Himmel gibt es keinen Gott
Dein weißes Fleisch erregt mich so
ich bin doch nur ein Gigolo
dein weißes Fleisch erleuchtet mich"

"Asche zu Asche
und Staub zu Staub"


lauschtert????

Daat mecht mir Angscht!